OHH YEAHH!!BAĞIRA BASILASI KLİPLER PART 3: ŞARKI AĞIRLIKLI ORTAYA KARIŞIK^^

Aralık 6, 2016 Tarihinde kuzenlerlehertelden Tarafından yayımlandı

İyi akşamlar millett.. Bugün gene bomba gibi bir yazıyla karşınızdayım. Uzun zamandır post yayımlamadığımdan bu seriyle devam etme kararı aldım. Klip başlığı altında geçiyor ama bugün ki yazım genellikle şarkı ağırlıklı olacak. En son bu paylaşımı yapmamın üzerinden uzun yıllar geçtiğinden müzik anlayışımda ne gibi değişiklikler olmuş, bu sürede neler dinlemişim bakalım hep birlikte göreceğiz canlarım :) ( Eski kafalı bir insanın listesi olacak gibi ya hadi bakalım :))

1) The Gazette – Guren

Taa ilk postum olsa gerek The Gazette’nin bir şarkısından bahsetmiştim. Bu süre zarfında tabiki nedendir bilmem bir bu tarzlara yöneldim. Ama bu grubu şarkılarını aypayrı bir seviyorum. Tipimde hiç çaktırmıyor ama seviyorum yani nasıl bir kişilik bölünmesiyse bilemedim. Bu şarkı en sevdiklerimdendir. :)

2) The Gazette – Ominous

Yani bir açıklama bulamıyorum ama seviyorum, sonuna kadar dinlemenizi tavsiye ederim.. :))

 

3) The Gazette – Cassis

The Gazette der susarım. Özellikle o başlangıç solosu yok mu!! Baş ile güzel bir ritim tutarak dinlemelik. Gün gelecek bir live performansına muhakkak gideceğim.:)

4) Moon Lovers – OST

Son zamanlarda takıntılı olarak dinlediğim bir şarkıdır kendileri. Zaten dizinin konusu en sevdiğim tarzlardan. Diziyi de çok severek izliyorum. (Evet baştan başladım yorumuyla geleceğim yakında :)) Yani şarkıyı gerçekten çok çok beğendim. Çok anlamlı ve duygu yüklü olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle çevirisini hala okumadıysanız tıktık.

Diziyle ilgili beğendiğim diğer bir konudan da bahsetmeden geçemeyeceğim. İlk bölümde güneş tutulmasıyla birlikte geçiş sahnesi. Neyse yeter bu kadar :))

5)Infinite – Paradise

Atın beni denizlere moduna girdim gene. :) Yani elemanları zaten seviyorum da, şarkı da güzel klip de güzel. E daha ne olsun :))

6) Bernard Park – Dirt

Beautiful Mind adlı dizinin ost u ile karşınızdayım. Dizi hakkında bazı yorumlar okudum çok beğenilmemiş ama ben açıkcası beğendim. Konuyu,duyguları çok derinden ve naif bir şekilde işlediğini düşünüyorum. Gerçekten beğenerek izledim ve bu şarkı da bence gayet bütünleşmişti.

Farklı bir konu, vıcık vıcık işleyişi olmayan, yüzünüzde hafif bir tebessüm bırakacak dizi arıyorsanız tavsiye ederim.

7) BTOB – For You

Evett bu da bir de yetmez dört tane ver Allahım ver temalı bir dizimizin ostu. :))Cinderella and Four Knight. Yani güzel görsel bir ziyafet, iyi seyirler.:) Bu arada dizideki yapıya bayıldım! Yanlış hatırlamıyorsam “Gökevi” diye geçiyordu.

8) Gfriend – Glass Bead

Bu da eğlenceli bulduğum bir şarkı. Ve güzel dans ediyorlar. Bazen ayna karşısında denediğim doğrudur ama olmuyor malesef :))

9) 清水翔太 / DREAM

Bu şarkıyı da eski listelerimi karıştırıken buldum. Açıkcası bir dizide mi duyup indirdim bilmiyorum. Ama tema açısından hoşuma giden bir şarkı. Akiramenai!!

10) Davink – Paradise

Yaa gene çok severek izlediğim bir dizinin şarkısıyla karşınızdayım. Çokta uzak olmayan geçmişe gittim resmenn. Falling for Innocence adlı dizimizi de gene çok severek izlemiştim. Klişe bir konuyu çok güzel işlemişti. Ben bir daha izleyip yazı yazayım bunun hakkında. :))

11) Getsunova – How Far Is Near

Listeleri karıştırırken bulduğum bir şarkı. Ya ama bunu kesinlikle bir Tayland dizisinden duyup indirmiştim. Ama hangi dizi olduğunu bulamadım ya. Bilen arkadaşlar beni de aydınlatırsa çok sevineceğim.:)

12) MAN WITH A MISSION – Emotions

Severek dinlediklerimden. Farkettim de bendeki tarz bir değişim sürecine geçmiş. :) Güzel olan her türü seviyorum arkadaş.:)

13)Pets Tseng – Season of Rain

Bildiğiniz bir ost yazısı yazmışım ben.:) Gene bir diziden parçayla kapanışı yapıyorum. Moon River, Tayvan dizisi. Yanlış hatılamıyorsam dizinin de kapanış şarkısıydı.

Böylece bir kapanış şarkısıyla bende kapanışımı yapıyorum. Önerileriniz varsa benimle paylaşırsanız sevinirim. Bir sonraki yazımı bir dizi hakkında yapmayı planlıyorum. Yada Music Bank Istanbul hakkında da olabilir kararsızım. 2013 yılında yaşadığım bu acıyı anca yeni atlattım.:)) Psikolojim bu yazıyı hala kaldırabilir mi emin değilim ama deneyeceğim.:)) Gtimeden Music Bank Istanbul hakkında da kısa bir bilgi verecek olursam. O zamanlar yaşadığım BEAST – Doojoon hayranlığım sayesinde biletler satışa sunulduğu anda VIP den bilet aldım. Ama gelin görün ki konserde Doojoon ben hariç herkesle ya bakışmş ya gülüşmüş ya göz kırpmış vs vs. Gerçekten daha neler neler. O gün ki maceralarım için ilerleyen yazılarımdaa görüşmek üzere.:) Sağlıcakla kalın..:)

  Sevgilerle Hestia^^:):):)

Yorum bırakın