OHH YEAHH!!BAĞIRA BASILASI KLİPLER PART 2: DEPRESYONA KİTLENESİ ŞARKILAR^^

Ağustos 19, 2012 Tarihinde kuzenlerlehertelden Tarafından yayımlandı

Selamm millettt.Gene bir depresyon günün de buluştuk.5 günlük tatilin ardından eve döndükten sonra depresyona girmem kaçınılmazdı.Ama kuru kuru depresyona mı girilir?Biraz şarkı dinleyip,klip izleyip buna destek olmak hıçkıra hıçkıra “Ama neden öyle olmuş?Yazık değil mi bu çocuğa?Ey aşk nerdesin?” gibi sorular eşliğinde ağlamak lazım..^^

İlk yazımda da The Gazette-Pledge,T-ara&Supernova TTL gibi bir sürü depresyona girilecek şarkı olsa da bu yazımda farklı şarkılara değineceğim.:)Oo hele Big Bang-Haru Haru’yu bu kategoriye bile almıyorum.O depresyondan da öte anlatılmaz yaşanır cinsten.:)Fakat gene de eklemeden geçmeye gönlüm razı olmayacak.:)

1)Big Bang-Haru Haru

İşte karşınızda farklı bir versiyon ile Haru Haru.Haru Haru maceramı önceki yazımda zaten anlatmıştım.Bu nedenle bir daha değinmiyorum.:)

Bu versiyonun girişine bayılıyorum desem yeridir.Enstrümantal  müziklere  hastayım bir de girişte bana bunu damardan verirseniz zaten depresyonda olan ben daha ilk dakika da “Çiçekler açsın böcekler ötsün sevenler kavuşsun” diye teselli bulmak için oyuncak havucuma sarılırım.(Evet büyük peluş bir havucum var hihih.:))Neden havuçta teselli buluyorum acaba?.:)

Takım elbiseyi severim.(Buradan aman sıcağın alnında,normal bir günde takım elbise giyen insanları sevdiğim anlamı çıkmasın.Özel günlerde giyen özel insanlar üzerindeki özel takım elbiseler diyelim.:)).Takım elbise giyen Korelileri ayrı bir severim.BigBang’i zaten severim.Sonuç Takım Elbise Giyen BigBang Üyelerini(Nasıl bir tamlama oldu bu böyle?:) seviyorum arkadaş.:)

Şarkı on numara,danslar yüz numara,kıyafetler bin numara,Haru haru ile depresyona girmek paha biçilemez…^^

2)DBSK-Love In The Ice

Bu şarkıda bildiğiniz depresyonun dibini buluyorum canlar.Öyle böyle değil çok çok seviyor,yeri geldiğin de “Haklısınız çocuklar” nidaları eşliğinde ağlıyor,”Yürü be Junsu” diye kendimi parçalayarak Junsu’nun söylediği nakarat kısmına sesime acınası bir ton katarak eşlik ediyorum.(Zaten ince olan sesime biraz da duygu katınca evde durulmuyor resmen.:))Junsu kadar başarılı olamasam da fena sayılmam ya.:)Özellikle Japon versiyonu bende bu etkiyi yaratıyor nedense.Açıkcası Kore versiyonunu pek dinlemiyorum.:)O zaman hadi depresyona..:))

3)Fahrenheit-Mistake

Tayvanlı grubum Fahrenheit.Severim kerataları.:)Elemanlar fena değildir,dizileri güzeldir…Buna başka yazı da değinirim.:)Ihım evet efenim Fahrenheit-Mistake ile tanışmam Love Buffet dizisi aracılığı ile olmuştur.Diziye sadece şöyle bir göz atsam da şarkısına hala böyle bir göz atmaktayım.:)Diziyi de yakın zamanda izleyeceğimi umuyorum.:):):)Gelelim şarkıyaa.Bu şarkı da bir ağlayasım geliyor bir ağlayasım geliyor ben bile inanamıyorum kendime.Ciddiyim.Moralim mi bozuk?Ağlamak mı istiyorum?Hop hemen tak kulaklığı aç bu şarkıyı başla hüngür hüngür.Artık bende bir hobi gibi bir şey oldu bu şarkıda ağlamak.

4)T-ara&Davichi-We Were in Love

İşte geldik T-ara ya.Son zamanlar da T-ara dolaylarında olaylar olaylar felan filan.Ama benim sevgim eksilmedi kendilerine.Hala en sevdiğim kız grubu olur kendileri.Efenim neyse bilirsiniz depresyonun ağlama krizleri ve aşırı mutsuz hissetme kısmından sonra apayrı bir leveli vardır ki en fenası.Sinirlenme.Evet evet en azından benim için bu böyle.Ağladıktan ve iyice üzüldükten sonra acaip sinirli olurum.Bunu da kendimce depresyon olarak nitelendiriyorum.:):):)Depresyonun bu levelinde dinlediğim şarkı ise işte tam olarak bu.”Hah biz aşıkmıymışız?Aşk mı varmış?Gidersen git umrumda olmaz?Sen kimsin ki beni ağlatacaksın?” gibi şarkıyı sorgulayan sorular eşliğinde hayatıma devam ediyor ve depresyonun bu kısmını layıkıyla yaşıyorum.:))Belirtmeden de geçmeyeyim Davichi grubunda ki bir bayanın adını bilmesemde sesine hastayım.Burada nakarat kısmını söylüyor.Hemen anlarsınız zaten sesi oldukça baskın ve güçlü.^^

5)DBSK – Why Did I Fall In Love With You

Evett bu klipteki kız Bloody Monday’deki ki Asada Aoi.Böyle bir giriş yapmam ilginç oldu biliyorum ama tanıdım ya bir mutlu oldum hihi.:))Yukarı da bahsettiğim depresyon ardı sinir olma olayı bu kliple desteklenmeye her zaman devam edecek.Hah buyur işte allah allah yaa gelde sinir olma.Arkadaşım millet aşk bulamaz bulan da ne yapcağınız şaşırır. Yazık değil mi çocukcağıza.Ahh ahh çiçekler açsın,böcekler ötsün,sevenler kavuşsun(biliyorum taktım bu cümle grubuna mazur görün:):)) ben de mutlu olayım.İşte insanın uğraşacak bir şeyi olmayınca kliplere felan dalası geliyor.:)Aklıma gelmişken bu Junsu’daki ses kimse de yok ya diyor ve sizleri şarkı ile baş başa bırakıyorum.^^Hop Step Jumpp…

6)T-ara-Cry Cry

Cry Cry can’t you see the music…Ahh ahh sevimli Dok Go Jin(bkz. The Greatest Love) olarak kalbime taht kuran bu amca mı diyeyim abi mi diyeyim bilemedin herneyse işte:) bu klipte ağır abi modu ile de oldukça dikkatimi çekmeyi yeniden başardı.:):):)Bu şarkıda ki hüznü çok sevdiğim için depresyon klasörümde bulunmaktadır kendileri.Hadi iyi depresyonlar.^^

7)SS501-Haruman

İşte bu şarkıyı dinlerken döküttüğüm gözyaşları tarif edilemez.Özellikle bu live ı izleyip Min’nin ağladığını gördüğüm de beni ne nutella ne magnum ne de magnum double durduramadı.Her izlediğimde inanılmaz üzülürüm.Fazla lafa gerek yok ben susayım şarkı konuşsun.Seviyorum sizi canlar.^^

8)Boys Over Flowers OST Someday-Do You Know

Söz konusu depresyon olurda bu yazı da BOF yer almaz mı?Bof’a yer vermesem çok çok ayıp etmiş olurdum.Dizi baştan başa depresyonluktu zaten.:)E böyle bir dizi böyle şarkılarla desteklenmezse olmazdı zaten.İlla kendimizi hayatımızın Go Jun Pyo’sunu beklemeye adatacaklar.Ama gelecek mi ha gelecek mi?Garanti verebilir misiniz?:):):)

9)Hana Yori Dango Ai Otsuk-Planetarium

Hazır Bof demişten Bof’un Japon versiyonu olan Hana Yori Dango’dan bahsetmesem olmazdı.Tamam Bof’un ışıltısını,şaşaasını,elemanlarını felan çok severim ama Hana Yori Dango’nun yeri bende apayrıdır.O sıcaklığı,Domyouji Tsukasa’nın(Matsumoto Jun) sevimliliği,Tsukushi Makino’nun(Inoue Mao) tatlılığı.. daha sayabileceğim nice şey.Japon versiyonunda tanımlayamadığım ama beni kendine çeken,içimi ısıtan bir yanı var.^^Bu şarkı da Makino’nun ağlayışlarını unutamam.Sanki ben aşk acısı çekiyorum hayret ya yok böyle bir şey.Makino’dan daha çok acı çektim ekran karşısında.T.T Domyouji sana ne kadar göz yaşı döktüm haberin var mı?.:)İşte bu nedenle şarkıyı her dinleyişim de sanki ultra zengin,ultra sevimli,ultra yakışıklı sevgilimden ayrılıyor ve acı çekiyorum…

10)Ding Dang-Wo Ai Ta

Tayvanlı bir şarkıcı ile daha karşınızdayım.Ahh Ahh bu şarkının çaldığı dizinin adı ise “Autumn’s Concerto”.Daha önceki yazımda da kapanış müziğini paylaşmıştım.Az mı ağladım bu dizi de.Bildiğiniz okula gözlerim şiş gidiyordum.Durup dururken gözlerim doluyordu.Çook çok üzülmüş,ağlamıştım.Ağlamaya ne çok bahane arıyormuşum ben de ya.Ama bu dizi ve şarkının yeri bende apayrıdır.Kim bilirr…Kim bilirrrr…:):):)

11)Beautiful Spy OST Bobby Kim&Gil Hak Mi-To Be Able To Love

Şimdi bazılarının “Ne alaka Hesita?Bu şarkıda depresyona mı girilir?” dediklerini duyabiliyorum.:)Durmuyor deli yüreğim.. Durmuyor deli yüreğim.. diye cevaplıyorum sizi canlar.^^Tamam kabul ediyorum depresyonluk bir şarkı olmayabilir.Ama gelin bir de bunu benim kalbime anlatın..:)Bu şarkı o kadar sevimli o kadar sevimli ki benim için anlatamam.Böyle içimi ısıtıyor,kalbimi sızlatıyor depresyona girmeme neden oluyor arkadaşlar.Mutlu olmanın depresyonu gibi bir şey.Biliyorum saçmaladım.:):)Ama engel olamıyorum.:)Belki diziden dolayı da böyle bir etki yaratıyor olabilir.Bilemiyorum.:))

12)2am-Never Let You Go

Bu şarkıyı eklemem de depresyon kısmının etkisi olsa da asıl sebep nerede duyduğumu hatırlayamam.Yaa arkadaşlar zamanın da ben bu şarkıyı bir yerde duydum,çok sevdim,etkilendim felan ama hatırlayamıyorum.İmkanı yok aklıma gelmiyor.Aradım taradım ama yok yok bulamıyorum.Ya da tamamen hayal gücümün bana bir oyunu bu.Bilen,gören,duyan varsa beni bu dertten kurtarırsa çok mesut olacağım.:)):):)

13)Kinki Kids-Time

Evet evet depresyona girmek için sebep arıyorum değil mi?.:):)JPop’u da en az KPop kadar sevdiğimi geç olsa da belirtmek isterim.:)Kinki Kids’i geç buldum ama bırakmaya niyetim yok.Dinlediğim de düşündüğüm ilk şey “Waaooo bu nasıl sestir ya” oldu.Özellikle bu şarkıya bayılıyorum.Bu abilerin(Abiler malesef.:):)) sesleri harika ya.Maşallah kendileri de bir sevimli bir sevimli ki.:)Video şu sayfadan alıntıdır.^^Başka yerde bulamadım resmen klibi.Çeviren ve yükleyen sevgili Nova’ya çok teşekkür ediyorum.:)Bu arada saçları hafif uzun olan SS501’den Heo Young Saeng’e benzemiyor mu yaa.Ben çok benzettim bu klipte,yani bana öyle geldi.:)^^

Sonuç olarak son zamanlar da bu şarkı ile depresyona girmekten mutluyum.Çünkü şarkı resmen ruhumu okşuyor.Nakarat kısmında ise ağlasam mı halime mi üzülsem ey aşk neredesin? moduna mı girsem bilemiyorum.Bu şarkıyı dinlediğimde hep aşk hayatı üstüne kurulu bir üzüntüm oluyor.Ağlamaktan ziyade acı verici bir şey.^^Kendimle çok bağdaştırıyor ve çok çok seviyorum.Klibi pek çözemedim fakat tabiki de çok  ilginç bir yorumum var.Ama onu burada açıklamaya kalkarsam bu yazı bitmez.:))Artık başka bahara.^^

14)Jackie Chan&Kim Hee Seon-Endless Love

Evett gelelim asıl bombamaa.En can alıcısını en sona sakladım.Hihihii çok fenayım ya.:)).Eğer yazıyı sonuna kadar okumadıysanız çok şey kaçırdınız.(Özgüven tavan.:))Ey gidiii zamanında az mı aradım bu şarkıyı,az mı söylemeye çalıştım.^^Baya da ezberlemiştim ya.:):):)

Televizyonda milyonlarca kez verilen The Myth diğer bir adıyla Efsana filmini izlemeyen yoktur herhalde.Eğer varsa bir koşu izlesin bakiim.Hatta şarkıyı dinlemeden ve klibi izlemeden izlemesi tavsiye edilir.:))

Filmi Tv’de verildiği kadar izlemişimdir herhalde.Gene olsa gene izlerim.Jackie Chan’i zaten severim.Küçükken çizgi filmini bile izlemişliğim vardır.Hayran olduğum ilk çekik olur kendileri.^^Film zaten çok sevdiğim tarz da bir konu üzerine kurulu.Buna bir de bayıldığım olay örgüsü eklenince demeyin keyfime.Filmde zaten ağlamışlığım var.E o sahneler bir de bu şarkı ile desteklenirse bende annemin ilginç bakışlarına rağmen hüngür hüngür ağlar,burnuma peçeteleri tıkarım.Fahrenheit-Mistake de ne kadar ağlıyorsam bunda on katı ağlıyorum.Otobüsmüş,yolmuş,okulmuş,evmiş vs. dinlemem nerede dinliyorsam başladığı gibi ağlarım.Bu nedenle şarkı mp3’ümde bulunmaz.Çok nadiren dinlerim.Psikolojimin bir oyunu işte.:)

Bu liste böyle uzarr gider.:)Eminim daha bir çok şarkı da depresyona giriyorumdur ama şimdilik aklıma gelenler bunlar.:)Daha çok şarkı ekleme kapasitesine sahip olsam da kendimi durduruyorum.^^Gene ne kopmuş gitmişim ben ya.Umarım sıkılmazsınız canlar.^^Sıkıldıysanız affedin zamanla daha kısa yazmayı öğreneceğimi umuyorum.:)

Siz sevgili okuyucularımı da depresyona davet etmiş gibi oldum ama artık kusuruma bakmayın.:)Tamamm artık yazı bitti depresyondan çıkabiliriz.Bu kadar depresyon bünyeye zarar canım.Gülümsüyoruz ve mutlu oluyoruz.Sevgili okuyucularım size tavsiyem depresyona gireceğiniz zaman bu yazıyı okuyun.Amaa yazı bittiğinde depresyonda bitsin.:):):)

O zamann herkese iyi bayramlar diliyorrr ve kaçıyorum.Herşey gönlünüzce olsun ve sevdiklerinizle nice bayramlaraaa.^^

                                                                                Sevgilerle Hestia^^:):):)

OHH YEAHH!!BAĞIRA BASILASI KLİPLER PART 2: DEPRESYONA KİTLENESİ ŞARKILAR^^” üzerinde 5 yorum

  • merhabalar ben internetten tesadüfen yamashita tomohisanın resimlerine bakarken sizin sitenize rastladım.bakın edin derken burda buldum kendimi :)iyikide rastlamışım ya dedirttiniz..yukarda 2pm-Never Let You Go şarkısını nerde rastladım aceba demişsiniz.aceba dream high de duymuş olabilirmisiniz?hani jason(2pm den Jang WooYoung) söylüyordu orada bu şarkıyı piyanoyla.benim çok hoşuma gitmişti unutamam:)

  • Bir Cevap Yazın

