Gitme Yoksa Atlarım En Yakın Köprüdenn!!…

Temmuz 8, 2012 Tarihinde kuzenlerlehertelden Tarafından yayımlandı

Gitmeee gitmeee nolursunnn…Gitmeee aklım sendeee kalırrrr.. Gitmeeeee değil iki yıl bir gün yapamam sensizzzz.Kyuuuuuuuuuuu!!

Merkezim,biriciğim,sevgi pıtırcığım,meleğim,yıldızım,balım,sunshine ım ve aklıma gelmeyen nice şeyim, Kyu’m. Kim çeldi senin aklını merkezim? Naptılar sana? Kim soktu bu fikirleri aklına Kyu’m? Evet bir depresyon havasıyla başladım yazıma. Geç olsa da yazımı yazma sebebim Kyu Jong’umuzun askere gitme kararıdır. Resmi açıklamaya göre SS501’den Kyu Jong takvimler 23 Temmuz’u gösterdiğin de askere gidecek. Black Day leri çiftliyorum ve 5 Şubatın yanına 23 Temmuzu da ekliyorum. Hayırlı ve de uğurlu olsun. 2 yılll!!! Dile kolayy resmen. Şimdi biz TripleS’ler bir de asker yolu mu gözleyeceğiz. Beklemesine bekleriz gıkımız bile çıkmaz ama bu da psikoloji yani. Yazık değil mi bizee? Nasıl dayansın kalbimizz? Kyu’cuğum dönmesine dönersin ama döndüğünde bizleri nasıl bulursun bilemeyeceğim. Yok bu çocuklar 2 yılda saçlarımızı ağartacak bizim…

Kyu Jong 3 Hazirandaki fan meeting de 90 derece tanımını yeniden yazarken.^^ Özleyeceğim seni kerata…

Merkezim anlıyorum askerlik görevini tamamlamak istedin,saygı duyuyorum,tebrik de ediyorum, gayette mantıklı buluyorum ama çok erken be Kyu. TripleS ler comeback beklerken yapılır mı bu? Başımdan aşağı kaynar sular döküldü haberi öğrendiğim de. Hayır bebişim Jung Min de örnek alacak, imrenecek bende gideyim kurtulayım diyecek, al başına belayı. Geleceğim oralara, basacağım askerlik şubelerini aranan isimler listesinde 1 numara olacağım. Buyur bir de bunla uğraş. ^^ :)  Jung Min’siz 2 yıl. Yok düşünemiyorum bile aman aman Jung Min şekşi karizmam daha erken erken. Sende hayırlısıyla vakti geldiğinde tamamlarsın askerliğini. 2 yıl sonra yaşlanırım ben ya. Yok yok düşünme.

Neyse evet askerlik mevzusunun ortaya çıktığı ama tarihin kesinleşmediği zamanda Kyu Joong ‘un fan meetinginde beklenen sürpriz gerçekleşti ve gözlerimiz bayram etti. Mutluluktan dökülen gözyaşlarımızı silmeye peçeteler yetmedi. Evett evett SS501 bir araya geldi ve özlenen şekilde selamladılar hayranlarını.

Annyeong haseyo Double S Oh Gong Il imnida!”

Çok çok duygulandım ve ne kadar özlediğimi anladım bu videoda…

Kyu joong’u yalnız bırakmadılar.Hyun Joong Çin’den döndüğü için çok yorgun gözüküyormuş.Hyung Jun ise sanırım makyajsız olduğu için şapkasıyla çıkmış sahneye. Bizim Baby’imiz her haliyle sevimli ki ne gerek var şapkaya. :)) Young Saeng İnkigayo performasından çıkıp geldiği için orada giydiği kıyafetler varmış üzerinde.

 

Böyle boynu bükük durmayacaktın, beni benden almayacaktın Kyu..

Saeng yandan bakarım,yakarım,yıkarım,asabiyim diyorsun. Bana da büyüksün demek düşer. :) Hyun canım liderim hayırdır söyle de bizde gülelim. :):):)

Bir sürü duygusal an yaşandı. Kyu Jong’un fan meeting esnasında gözleri dolmuş Jun onu teselli etmiş. Merkezimiz ağlayan bir fanına sarılmış. Üzüntüden kızı bile kıskanamadım düşünün halimi.Kim Hyun Joong fan meeting de “SS501 asla dağılmayacak! Bu yüzden lütfen bizim için bekleyin” dedi. Duygu patlaması yaşadık.Biz sizin için ölmeyi göze almışız Hyun beklemekte neymiş diye de damara kitletmeyin beni.:)):)

Kyu yapma böyle beni de ağlatacaksın…

Daha sonra videoları izlerken yer yer kalbim dayanmadı kapattım, yer yer kendimi yerden yere attım, yer yer gözlerimize toz bulutu kaçtı derken o zor zamanları atlattık. Fakat sahnede 4 üye bulunurken Jung Min’im yoktu. Neden mi? Çünkü önceki gün yediğimiz acılı adana dokunmuş ya…Kimileri şirketle ilgili problemlerden dolayı çıkamadığını söylese da aslında tuvaletteydi. :):):):):) Şaka bir yana şirket sorunları yüzünden sahneye çıkmamayı uygun buldu, bizde anladık saygı duyduk,sorun yapmadık. Şekşi karizma sonuçta:) Hayranların arasından izledi. Bedenen sahnede olamasa da ruhen oradaydı. Sonuçta 5 üye aynı mekandaydı ya gerisi vız gelir tırıs gider. Zaten fanmeeting den sonra birlikte vakit geçirdiler. Aylardan sonra tüm fanlar huzurlu bir uyku çektik. :))(İyice gaza geldim..:):))

Jung Min kapıdan izlerken hayranlar ona bakıyor o ise sahneyi işaret ediyor.^^ Arkada Jun ile fan meetingi izlerken.:)

Bu arada Kyu Jong gitmeden önce hayranlarına son bir hediye olarak yeni bir albüm çıkaracak.

“Meet Me Again”

Kyu jong yapma bize bunu.Zaten yeterince duygusalız her hareketin ağlatabilir bizi.

İşte böyle sevgili okuyucularım. Fan meeting bitince sevincimin yerini biraz buruk duygular alsa da gene de güzel bir gündü.Onları bir arada görmeyi çok özlemişim. Merkezimizin gitme tarihi yaklaştıkça da üzüntüm artıyor açıkcası. Neyse bize Kyu’nun kararına saygı duymak ve sonuna kadar onu desteklemek düşer.Kyu Jong Fightinggg!!…

Yeri gelmişken yazımı Hyung Jun’un yeni albümü Escape’ten “Sorry I’m Sorry” şarkısının klibi ile sonlandırayım. Ben sabırsızlıkla bu klibin drama versiyonunu bekliyorum. Hadi hayırlı olsun Hyung Jun… :))

I’m sorry I love you Jung Minn…

Evet kapatışımı da gene Jung Min’e bağlayarak yaparım. Neyse aldırmayın siz bana. Yeni bir yazı da mutlu haberlerle görüşmek üzeree…:))

Kyu Jonggg saranghaeeeeee….

Hestia^^:):):)

Gitme Yoksa Atlarım En Yakın Köprüdenn!!…” üzerinde bir yorum

  • off yorum yapmak için çok geç kalmışım çok güzel olmuş eline sağlık kyu delisi ben için buğun bu yazı çok iyi geldi sağol ;)

  • Bir Cevap Yazın

