BENİ BAŞTAN YARAT ‘Fondant Garden’!..

Mart 19, 2012 Tarihinde kuzenlerlehertelden Tarafından yayımlandı

Beni uzun zamandır yazmayı ertelediğim bir yazıyı yazmaya teşvik eden ‘Park Jung Min’nin sarı saçlı hali’ adıyla bloğuma ulaşan arkadaşa tüm içtenliğimle teşekkürlerimi sunuyorum.:))Evet bu aramanın da verdiği ilhamla Jung Min nin sarı saçlı halini ele alalım o zaman. (Bu konuda objektif olacağımı düşünmüyorsunuzdur umarım:))

Jung Min yani saçın muhteşem hatta muhteşem ötesi olmuş.Seksi karizma işte ya ne yaparsa yakışıyor.:)) Şimdi şaka bir yana öncelikle bu saçın griye çalan sarı olduğunu düşünüyorum. Ama yanılıyor da olabilirim. Şimdi alınmak gücenmek yok ama hani Jung Min’imin saçlarını ben boyamışımda rengi tutturamamışım gibi olmuş. Nerede o günler Jung Min öyle bir düşüncen varsa merak etme rengi kesinlikle tuttururum tecrübem var.:))

Jung Min bir eskiye dönüş sezdim. Özlem mi başladı yoksa.^^:):):)

Yaa ama yakışmış yaa yakışmamış diyemem ki kıyamam ki ben ona ne yapsa yakışır.:)) Tabi mükemmel olmuş demiyorum ama olmamış da diyemeyeceğim yüreğim el vermez.:)) Fakat seçme şansım olsa tabiki de eski halini tercih ederim. Bilmiyorum  kahve ve siyahı çok yakıştırmaktayım kendilerine. O her haliyle sevimli değil mi? Biz her halinle seni bağrımıza basarız Jung Min fightinggg!!!…

Bayılıyorum ya.Her rengi yakıştırıyorum arkadaş ne yapayım.:))

Min kırmızıyı da çok yakıştırıyorum sana hani aklında bulunsun. Beni etkilemek felan istersen işe kırmızı giyinmekle başla tamam.:)))

Tavşann tavşann^^

Bu arada  Min’nin Tayvan yapımı dizisi ‘Fondant Garden’ yayımlanmaya başladı. Bu konu hakkında daha önce yazmıştım. Fakat başroldeki kız değişti. Oyunculuğunu beğenmemişlerdi sanırım ama emin değilim. Min o sahnelerin hepsini baştan çekmek zorunda kaldı. Emeğine yazık bebişimin yaa. Çoook sinirlendim şuan.

Ihım ıhım işte yeni kızımız.İsmi Jian Man Shu.

Ortalığı dağıtmamı istiyorlarsa az kaldı.İçimdeki canavarı serbest bırakacağım^^

Neyse sanırım 4. Bölüm çıktı. Bildiğim kadarıyla Türkçe çevirisi de yapılmakta. Her ne kadar izlemesem de çeviren arkadaşlara teşekkürlerimi sunuyorum. Emeğinize, ellerinize sağlık.:)

Evet diziyi izleyeniniz var mı?Nasıl? Dizi hakkında edindiğim bilgilerin tek kaynağı resimler.:)) Resimleri bile kaldıramazken o diziyi nasıl izleyeyim ben. Hele hele o kızla bir öpüşme sahnesini 15 kez çektiklerini öğrendikten sonra vursalar izlemem yoksa ben kızı vururum. Durum o derece vahim yani.:))Üstüne üstlük ilk öpüşme sahneleriymiş cıkcıkcık.

Yorum bile yapamıyorum. Dalarım bu kıza..:))

Çekimlerde bebişimin deniz sahneleri mi ne varmış orada bileğini kayaya vurmuş şişmiş bir de morarmış. Olacak şey mi bu? Tamam Min  işine çok düşkünsün ama yapma dedim etme dedim kendine iyi bak dedim ama dinlemedin.(Bu aralar bu cümleyi ne çok kişiye diyorum ben ama hiç biri de dinlemiyor.)Bak kalbimi çok kırıyorsun bilmiyorum gönlümü nasıl alacaksın.(Bir gülüşün yeter:))

Hayır bir de şu kızla yakıştırıyorlar yaa deli oluyorum. Tamam tatlı bir kız olabilir ama yapmayın böyle şeyler üzülüyorum. Bu yorumlar Fransızca felan yazılsa ne süper olur.:))

Bildiğiniz üzere bu dizi nedeniyle Min uzun bir süre Tayvan da kaldı. Ailesinden, arkadaşlarından uzakta olduğu için orada kendisini çok yalnız hissetmiş. Tabi buldular senin gibi çocuğu bir rahat bırakmazlar. Gene sinirlendim bak. Yapma böyle şeyler Min sen mutlu ol yeter diye damara kitletme beni.:)) Neyse hayırlısıyla bitti ya dizi önemli olan o sen memnunsan biz de memnunuz.:))

İzleyeh arkadaşlar varsa artık yorumlarınızı benden esirgemezsiniz.:)

Evet bugünde daldan dala atlayarak yazımı sonlandırdım. Ne yapayım içim çok doluyor sonra da kendime hakim olamıyorum.:))Yazımın sonunda  Jung Min’nin rol arkadaşını da affediyor(Jian Man Shu), tüm cümlelerimi sevgime vermesini umuyor,emeğine saygı duyuyor ve bu zamana kadar elinden geldiğince Min’e iyi baktığı,arkadaşlık ettiği için içtenlikle teşekkür ediyorum..:))Okuduğunuz için teşekkürler. Kendinize iyi bakın. Yeni bir yazı da görüşmek üzeree…

Bilirsiniz can alıcı bitiririm acımam.^^:)

Eline de ne yakışmış.^^:):):)

Hestia^^:):):)

BENİ BAŞTAN YARAT ‘Fondant Garden’!..” üzerinde 4 yorum

  • bende suan 14. bolumdeim oppa cok seker annemle berber izlioruz ben oppayi her gordugumde ayagi kalkiyorum ara sira “oppaaaaaa” diye bagiriyorum boyle erimis bi sekilde annemde bana tip.tip bakio :)) yazi harika olmus oppanin fotolarini gorunce az kalsin bayiliodum yani ölcek gibi oldum şok gecirdim ve oppanin gulumsemesiyle geri geldim of oooof neden bu kadar tatlisin oppaaa. aman masallah boyke tatli ol sende biz seni her gordugumuzde olup olup dirilmeye raziyiz.. yazi harika bayildim emeginize saglik

    • Uuu sen iyi dayanıp izlemişsin 14. bölüme kadaar.:)Ben izleyemiyorum resmen.Yok bana vur ama bu diziyi izletme.O derece.:)Şimdi izlersem gidip kızın başına bela felan olurum,ortalık karışır.Belki sonra.:))Ama onun o tatlılığını tahmin edebiliyorumm.^^Oo annelerin bakışlaro ünlüdür zaten.Benim ki artık vazgeçse de az katlanmadım o bakışlara.:))Çook teşekkür ettim cnmm.^^

      • Yha bnm icin dizi izlerken sorun olmuyo yani cok fazla kiskanmiorum hatta eger birbirlerine yakisiolarsa dizi mutlu sonla bitsin istiorum :) haa bir de gcen gun fondant garden izliodum annem geldi dediki “bu gecen izledigin cocukmu?” ondan oncede playfull kissi 20. Kere bitiriodum kim hyun oppadan bahsedio annem. bende yoq anne bunlar ayni gruptan arkadaslar dedim heeee cok benziolar dedi yani ikiside cok yakısıklı naparsın :)))
        Bir türkiye’ye gelseler ewden kaçar oppaları görmeye giderim :)

  • Bir Cevap Yazın

