SKİP BEAT/EXTRAVAGANT CHALLENGE

Mart 14, 2012 Tarihinde kuzenlerlehertelden Tarafından yayımlandı

Sevgili mangakalar(manga çizerleri) hepiniz el ele vermişsiniz amacınız okulu bırakıp tamamen hayal alemine geçiş yapmam herhalde. Ama olmuyor böyle biraz daha devam ederseniz isyaaaaaana kitleyeceğim. Lütfen beni benlikten çıkaran eserler ortaya koymayın. Ihım gereğini bilgilerinize arz ederim.

Evet yeni yazımla karşınızdayım anlayacağınız üzere. :) Yalnız şimdiden uyarayım çook uzun bir yazı olabilir. Kendime hakim olmaya çalışacağım ama bilindiği üzere bunda başarı oranım %0 :) Bugün öncelikle benim akli denge tellerimden birkaç tanesinin kopmasına neden olacak bir anime olan ‘Skip Beat’ den ardından bu animenin dizi uyarlaması olan ‘Extravagant Challenge’ dan bahsedeceğim.(Yani çalışacağım) Ruh sağlığı için çok tehlikeli bir yazı… :):) Skip Beat’ı izleyeli baya oldu bu nedenle yanlışlık yaparsam affedin, Extravagant Challenge dizisinin ise sıkı takipçisiyim. :)

Skip Beat

Ahh ahh Ren yaktın beni zalim. Beni hayattan soğuttun Ren, kısmetimi kapattın Ren, görüşümü değiştirdin Ren, Ren sen neler yaptın bana bir bilsen…

Yani şimdi gene başlayacağım mangakalara dert yanmaya ama kendime hakim oluyorum. Şimdilik…

Neyse gelelim bu başyapıt niteliğindeki animemizin konusuna,

Sevimli mi sevimli kızımız 16 yaşındaki Kyoko Mogami, çocukluk arkadaşı Shotaro ile beraber Tokyo’ya yerleşmiştir. Neden? Çünkü bu Shotaro zibidisi ünlü olmak istemektedir. Bizim Kyokomuz ise tüm hayatını Shotaro’ya adamıştır. Onu mutlu etmek için gözü kapalı her şeyi yapabilecek kapasiteye de sahiptir. Shotaro ise kısa zamanda üne kavuşmuş gittikçe de yükselmektedir. Ancak işler gözüktüğü gibi değildir. Shotaro Kyoko’yu Tokyo’ya işlerini yaptırmak için getirmiştir. Yani ona hizmetçisi gibi davranmaktadır. Para adamı bozuyor diye boşuna dememişler. Neyse fakat Kyoka bunların hiç birinin farkında olmadan gayet mutlu bir biçimde hayatını sürdürmektedir. Shotaro mutluysa kendisinin önemli olmadığını düşünür, hatta kendisine hiç bakmaz.
Ancak Shotaro için bir çok şey feda eden Kyoko bir gün Shotaro’nun yemeğini şirkete götürür, Shotaro’nun menajeri ile konuşmasını duyar ve acı gerçeği öğrenir. Bu saniyeden sonra Kyokomuzun chibi şeytan halleri ortaya çıkar gözünü intikam ateşi kaplar. Shotaro ise Kyoko’ya eğer intikam almak istiyorsa büyük bir yıldız olmasını söyler. Zibidi işte.. Neyse bizim hırslı Kyokomuz ise bunu kabul eder. Artık büyük bir yıldız olmak zorundadır. Fakat işler Kyoko’nun düşündüğü gibi ilerlemez.
Evet öyle bir konu anlattım ki destan oldu resmen. :) Taktiğimizi unutmayın kendimi kaptırırım spoiler felan anlamam baktınız sapıtıyorum izledikten sonra okumaya devam. :))

Şahsi yorumlarıma geçmeden önce karakterlerimizi tanıyalım. :)

Kyoko Mogami

Siyah saçlı halini daha çok beğeniyordum ama bir süre sonra buna da alıştım. :)İntikam yemini ettikten sonra kız resmen yeniden doğdu. Hayır bir gün benimde kafamın tası atacak bir intikam yemini de ben edeceğim ama sonuçları neler olur bilemiyorum. :)

Kyoko genelde bildiğimiz anime karakterleri gibi sulu göz, sinir bir tip değil. Aksine oldukça güçlü ve hırslı bir kız. Sevgili mangakamızı tebrik ettim çok iyi bir karakter ortaya çıkarmış. (Taktım bugün mangakaya)Şahsen ben çok sevmiştim ve genelde alışılmış karakterlerden farklı olması çok hoşuma gitmişti.İzlerken onu oldukça takdir edeceksiniz.

Tsuruga Ren

Yaktın beni zalim. Ren bak beni benden alırsan seni sana bırakmam. :) Evet başlangıcımdan anlayacağınız üzere kalbimde Mamoru(Sailor Moon) 1, Ren 2. Ren hayallerimin iki no’lu erkeğisin. Sevgili mangakalar böyle karakterler yaratıyorsunuz beni benden alıyorsunuz. Sizin yüzünüzden evde kalacağım ya. İsyana kitledim. :)) Neyse Ren’imiz kendini işine adamış başarılı bir aktördür. Kyoko’nın intikam yüzünden oyuncu olmak istemesinden hiç hoşlanmaz. Olabildiğince soğuk bir insandır. Benim gibi ‘dondur beni’ Ren diyesiniz gelebilir. :)) Tam bir sevilesi, bağıra basılası karakterdir kendileri. Kyoko farkında olmasa da aslında ona tavsiyelerde bulunur. Kyoko’nın sırrını öğrendiğinde neler olacak bakalım.Daha fazla anlatmayayım izleyinde görün efenim.:))

Fuwa Sho

Oğlum vururum seni. Zibidiiii. Öhöm her neyse kendime hakim olaraktan devam ediyorum. Efenim konuda bahsettiğim soytarının ta kendisi. Biricik Kyoko mıza hizmetçi gibi davranan rezil insan modeli. Şimdi itiraf edeyim her ne kadar kendilerinden hoşlanmasam da bazı hallerini sevmedim, hareketlerine gülmedim desem yalan olur. :) Shotaro yeni ünlü olmuş bir elemandır. Ren’den hiç hoşlanmaz ve ondan daha popüler olmak istemekter. Bakalım Kyoka’nın Ren’nin şirketinde olduğunu öğrenince neler olacak.:))Şunu de belirtmeden geçmeyeyim senin gibi biriyle karşılaşacaksam sonunda Ren varsa hani kabulümsün haberin olsun.(Hayaller tavan yaptı gene):))

Kanae Kotonami

Evettttt Love Me ekibimizin ikinci üyesi, Kyoko mızın arkideşi.:)) Kendileri mükemmel bir oyuncudur fakat çok soğuk ve aksidir.  Kyoko’ya ilk başlarda çok kötü davranır ve onu rakibi gibi görmektedir. Fakat Kyoko zamanla onu çok sever. Her ne kadar Kyoko’dan nefret etse de yeri geldiğinde ondan yardımını esirgemez. E bakalım aralarında neler olacak.^^

 

Yukihito Yashiro

Ren’in menajeridir kendileri.Yaaa seviyorum bu adamı. Hele Ren’nin arkasından yaptığı yorumlar yok mu bittim resmen.:)) Kesinlikle animeye çok güzel bir hava katmış. Düşünceleri ile beni benden aldı.:)Adamımsın Yukihito fazla söze gerek yok.^^

 

Lory Takarada

Yeahh Man:)).L.M.E’nin müdürü ve hafif çatlak bir adamdır. Kılıktan kılığa giren animeye inanılmaz renk katan karakterlerden biridir. Tamm bir insan sarrafıdır. Gözlerine baktığı an kitap gibi okur insanları. Seviyorum seni başkannn.

Maria Takarada

Lory’nin sevimli torunudur. İnsanların sempatisini kazanmakta üstüne yoktur ve Ren’i de çok sever. Kyoka ile ise yakın arkadaştır.

 

 

Skip Beat’in çizimleri her ne kadar eski olsa da beni hiç rahatsız etmedi. Chibi karakterlere hastayım zaten.:) Bu kısımı sevdiğim resimlerle bitirmek istiyorum. Bitti diye sevinmeyin daha live action ımız var.:))Uzun bir yazı olacak demiştim.^^

 

 

Tiplere bak yaa gel de bu çifti sevme.^^

Kyoko’nun vudu bebeklerine,hayallerine bitiyorum.:))

Ren’im yaa gel de hayran olma.:))

Extravagant Challenge

Siwon kendi halimde bir izleyiciyim. Kendimi Jung Min’ime adamışım. Bak sana da dedim yapma dedim etme dedim ama hiç biriniz beni dinlemiyorsunuz ki. Seni severim ama o türlü değil dedim, tatlılığını takdir ederim ama yan gözle bakmam dedim. Senin amacın beni bu yaştan sonra yalancı yapmaksa başaracaksın hani az kaldı. Sen benim hayallerimin erkeklerinden biri olan Ren gibi davranırsan sesin dublajlı bile olsa alışır bağrıma basarım seni. Ren gibi soğuk ama kibar, sevimli, zeki, kendini işine adamış, bakışlarla konuşan,iç sesi susmayan, süper giyinen, içinde ne cevherler barındıran, gülümse çeşitlerini bana öğreten bir eleman olursan sana artık Siwon demem ben Ren olarak kalırsın. Bak bu zamana kadar senden etkilenmemişim, sevmişim ama tamamen iyi niyetli olmuşum, arkadaş gibi görmüşüm hani son dakika golü gibi yapılacak şey mi bu?

Cıkcıkcık. Evet geldik Extravagant Challenge yorumlarıma. Artık girişimden de anlayacağınız gibi bu cümlelerime yorum mu denir sitem mi bilemeyeceğim.:)) Skip Beat den uyarlama olan dizimiz hala devam etmekte ve bende sabırsızlıkla izlemekteyim,sevmekteyim,ayılıp bayılmaktayım.:)) Karakter tanıtımlarıma geçeceğim ama önce içimi dökeyim şöyle bir rahatlıkla.:))(oo yandınız başladım artık)

Dizimiz de başrollerde Super Junior üyeleri olan Siwon Choi ve Lee Donghae oynamakta.Evet Tayvan dizisi ama iki başrolümüz Koreli. Ama olmuş mu? Olmuş.:)) Her ne kadar dublajlı olsalar da ilk başlarda garip bulunsa da sonradan alışılıyor. Şahsen bana öyle  oldu. Tayvan dizilerini de severek izlediğimden çok zorluk çekmedim.:) Şimdi sorunumuz ne? Siz gidin bu Siwon’u Ren yapın. Hayır bu zamana kadar saf ve temiz duygularımla bakmışım, vay iyi çocukmuş demişim, arkadaşım beni uyarmış ‘sakın yan gözle bakma’ diye ‘yok canım daha neler’ demişim ee oldu mu bu şimdi. Bu elemanda benim Ren’im hayat bulsun bende üç maymunu mu oynayayım? Kardeşim Ren’lik bu kadar mı yakışır bir insana, mimikler hareketler bu kadar mı sevimli olur yoksa bende mi yanlış var.^^ Artık bilemiyorum. Neyse gelelim Donghae’ye. Bu zamana kadar bilmem. Super Junior’ın 10’u aşkın üyelerinden bir haberim zaten bilirim ama detaylardan habersizim. Donghae deseler ‘O da kimmiş ya’ derim ama sen gel benim zibidi Sho’yu canlandır. Ama sen Sho’yu böyle şeker canlandırırsan benim zibidi anlayışıma ne olacak? Yapmayın böyle şeyler çocuklar, hayat felsefeme ters şeyler bunlar. Neyse bu yorumlarımı eminim Jung Min anlayacaktır.:)Forever yani.^^:):):)

Evet nutuğumu da çektiğime göre karakter tanıtımımıza dönelim. Eğer üst kısmı okuduysanız konuyu bildiğinizi varsayarak o kısmı geçtim.:))

Choi Si Won/Dun He Lian( Tsuruga Ren)

Bu konu hakkında yeterince konuştum sanırım.:))

 

Ivy Chen/Gong Xi(Kyoka Mogami)

Ben bu kızı çok sevdim nedense ya. Normalde dizilerde ki bayan karakterleri hiç sevmem ama(benim gibi sevgi dolu bir insan:)) bunu sevdim. Belki de farklı olmasındandır. Ve de kendilerini çok beğendim bence çok güzel bir kız. Yerinde olmak isterdim hani. Gerçi kim istemez ki:))

 

 Lee Dong Hae/Po Shang(Fuwa Sho)

Sarı saç yakışmış kerataya.:)) Her ne kadar Shotaro ‘yu sevmesem de seni birazcık sevebildim Po Shang. Tabi ilerleyen bölümlerde düşüncelerim nasıl olur bilemeyeceğim. Bu arada çilekli puding yemesine bayılabilirsiniz.:))

 

 

Bianca Bai/Jiang Nan Qin(Kanae Kotonami)

Bir insanın saçları bu kadar mı güzel olur ya. Bu arkadaş da beğendiğim insanlar kategorisine girmiş bulunmakta. Alkışşşşş:))

 

Jin Qin/Du Jin(Yukihito Yashiro)

Menajer candır diyorum. Ve de telefonuna bayıldım hemen bende bir tane edinmeliyim. İç seslerin ve yorumlarına gülmekten yerlere yattım. Kim ne derse desin seviyorum bu karakteri ya.:))

 

Zhao Shu Hai/Luo Li(Lory Takarada)

Kostümlerine,Arap kılığına,devene hastayım arkadaş. Acaba bugün ne kılığında diye sabırsızla seni bekliyorum başkan. Başarılarının devamını dilerim.

 

Frances Wu/Maria(Maria Takarada)

Düşmanım Maria. Ren’den vazgeç bak küçük,sevimli felan demem aramız bozulur ona göre.^^

Ve resimler..

 

Eyy yapımcılar,yönetmenler her kimseniz işte.Yapmayın böyle şeyler lütfen.Benimde bir psikolojim var..

Bu sahneye bayılıyorum hihii:))

Böyle bakmayacaktın Siwon^^

Ne diyim ben şimdi sana sinirlerim bozuldu bak..

Çok şeker değil mi?^^:)

Evet bugün çok sevdiğim bir animeden ve diziden bahsettim.Resim bombardımanına tuttum.:) İzlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Kesinlikle anlattığımdan fazlası var haberiniz olsun.:)Ren diyorum Siwon diyorum başka bir şey demiyorum bir de Jung Min demesem ayıp olur onu da diyim.:))))

Ohh bu yazımı da bitirdim. Ne kadar uzun oldu kendimi aştım sizde okumayı bitirdiyseniz kendinizi aştınız.:)) İçimi döktüm resmen yaa. Okuduğunuz için teşekkürler hata yaptıysam affolaa diyorum ve kaçıyorum. Herkese iyi geceler.:))

Can alıcı bitirmezsem içim rahat etmez^^:):):)

Hestia^^:):):)

SKİP BEAT/EXTRAVAGANT CHALLENGE” üzerinde 4 yorum

  • kelimesi kelimesine okudum yazıyı ve de hic sıkılmadim harika bir yazi ve bu diziye hemen basliorum. yani nerde bende o ffırsat yani izlenecek dizi listeme ekliyorum demek istedim yalan olmasın :)) benim listem bayaa kabarikda artik bunuda hemen biyere koyuyorum ve sirasinin gelmesini bekliorum yazi harika kamsahamnidaa…

    • Haha öncelikle bu uzun yazıyı sıkılmadan okuduğun için çok teşekkür ederim.:))Öyle bir gaza gelmişim ki yazmışım da yazmışım.:)Beğenmene çok sevindim.Ama dizi cidden çok güzeldi.Henüz son bölümü izlemesem de oraya kadar mükemmeldi.(Huy işte saklıyorum son bölümü.:))Fakat diziyi 15. bölümde bitirmelerine çok üzüldüm.Bakalım neler olacak.:)Sende bendensin bende bir liste var akıllara zarar.:)Sonuçta listede ya o da yeter.:)Hadi bakalım sırasının gelmesini bende sabırsızlıkla bekliyorum.:))

      • Benim dizi listemde aynı seninki gibi arkadasım gergün bi dizi bitirir gibi bisey ama ben hepsini yürütemiorum onun icin birini bitirip sonra basliorum simdi de my girlfriend is a gumihodayim daha 3. Bolumdeim sonra secret garden sonra love rain sonra city hunter sonrada arkadaşımın izlediklerinden başka başka seyler ama genede bayaa kabarik sabirsizlaniorum bende biran evvel bitiriim yenisine basliim falan die dizilerde :))

  • Bir Cevap Yazın

    Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

    WordPress.com Logosu

    WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

    Twitter resmi

    Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

    Facebook fotoğrafı

    Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

    Google+ fotoğrafı

    Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

    Connecting to %s

    %d blogcu bunu beğendi: