WE TEACH LOVE (Şu aşkı da herkes öğrendi bir ben öğrenemedim:)))

Şubat 18, 2012 Tarihinde kuzenlerlehertelden Tarafından yayımlandı

Oturup ödev hazırlaması gereken bu eleman kendine hakim olamadı.:) Çok kararlı bir şekilde masa başına geçtim. “Hadi artık ödeve başlama vakti geldi.” cümlesini de kurdum. Ama aklıma şimşek hızı ile gelen bu filmle tüm planlarımı yıkıyorum.:) Gece  yarısı bir şeyler oluyor bana. Biri beni durdursun.^^
İlk film tanıtımıma bu filmi seçtim. Özel bir nedeni  yok her şey şimşek hızı ile oldu.:)Öncelikle filmimizin konusundan bahsedelim.
We teach love,
Öncelikle izleyeli baya oldu baktınız coşmaya başladım hemen kapatın sayfayı izleyip öyle gelin. :)Konumuza dönersek,
Lee Jin Yi adlı bayan karakterimiz bir çiçekçi olarak çalışmaktadır. Klasik çekingen, saf ve temiz karakterlerimizden biri olan bu arkadaş çocukluk aşkı Chul Woo’ya bir türlü açılamamıştır. E baktı kendinde iş yok çocuk gidecek elden o zaman gözünü karartan Jin Yi bir çöpçatanlık şirketinin başı olan Kwon Tae Joon dan yardım ister. Tae Joon cuğum ilk başta kabul etmez. Sonuçta bu çöpçatanlık şirketi erkeklerin bayanları tavlaması için hizmet vermektedir. Fakat sonunda yardım etmeye başlar. Böylece sizi yormayacak ama kesinlikle izledikten sonra ‘vay be’ dedirtecek filmimiz de başlar.

Resimleri de tuttum. :))

Denk geldim, izledim, çok beğendim. Film de her şey gayet sıradan ilerliyor. Hestia bu mudur yani? Dediğiniz anlar bile olabilir. Ama sonuna kadar dayanmanızı tavsiye ederim. Zaten bir bakmışsınız sondasınız. :) Ahh ahh aşk böyle bir şey işte. Öğrenelim bilmeyenlere öğretelim. Şöyle dizilerdeki gibi bir aşk yaşamadım ya yazıklar olsun. Neyse damara kitlemeyeyim gene. Biraz da karakterlerimize göz atalım.
Lee Jin Yi- Gyu-ri Kim                                  


Öncelikle belirtmeden geçemeyeceğim kendine hiç bakmamışsın be Jin Yi ciğim. Ama aşk uğruna yaptıklarını takdir ettim Jin Yi. Baştan aşağı değiştin. Ayakta alkışlanacak insansın bak bu kıyağımı da unutma. Tae Joon’umuz el attıktan sonra fena da olmadın hani. :) Ama tabi kendini rezil ettiğin sahneler de olmazsa şaşardım. Neyse aşk için her şey mubahtır deyip yolumuza devam edelim.
Spoiler vermemek için kendimmi zor tutuyorum. Vermiş bile olabilirim. Verdiysem affola  farkında bile değilim. :)
Kwon Tae Joon -Ki Tae Young


Yapma dedim etme dedim böyle karizmatik bakma, saçlarını böyle havalı toplama dedim. Ama dinlemedin oldu mu bu şimdi? Ama ne yaparsan yap Jung Min’im bir tane. :)


Kırk yıl uğraşsam saçlarımı böyle biçimli toplayamam. Ben toplasam onlar durmaz zaten. :)
Evet Tae Joon cuğum çöpçatanım, herkese hayrın oldu bir kendine olamadı. Çöpçatanlarında kaderi bu olsa gerek. Hayır anlamıyorum çöpçatan da değilim ki ben benim kaderimin derdi ne?:)

Chul Woo– Jin-woo Yang


Tüüü rezil!.. Senin hakkında bir şey yazmaya tenezzül bile etmiyorum.  Sen git fotonu çek işin ne buralarda. Bak sinirlendim gene. Kanım ısınmadı bu karaktere, sevemedim seni. :) desem de belki sevebilirim artık bilmiyorum. Siz çözün sevip sevmediğimi. :)))


Çok fazla ayrıntıya gerek yok izleyip bizzat görün istemekteyim. :) İzledim, bağrıma bastım. Hatta depresyona bile girdim.^^ Artık bende başvuracağım böyle bir şirkete ama benim durum umutsuz. Çocukluk aşkım yok. :) O zaman yazımızı sevenler kavuşsun, herkes aşkı en güzel deneyimlerle öğrensin diyerekten bitirelim.
İzlemeden gelmeyin yazılı yapacağım ona göre. :)


Hestiaaa^^:):):)

WE TEACH LOVE (Şu aşkı da herkes öğrendi bir ben öğrenemedim:)))” üzerinde 4 yorum

  • Selammmmm:) Çook çook teşekkür ederim. Duygulandım şu an yorum yapan ilk kişisiniz çok mutluyum.:))Yakında size kıymetlimisss diye hitap etmeye başlarsam şaşırma olur mu?^^:)Sende benimle rahat konuşabilirsinn. :)
    Gelelim filmimize.Benim gibi düşündüğün için çok sevindim. Filme ilk başladığımda çok sıradan gelmişti bana ama sonunda bildiğin şok olmuştum. Hiç beklemiyordum böyle bir son ama açıkcası etkileyici bir sondu. Adamlar yapmış yaa.Ama sana katılıyorum tadı damağımda kaldı benimde, biraz daha uzun olsa süper olabilirmiş.Umarım bu film gibi nice yapımlar görebiliriz.^^:)
    İlk yorum atanım olarak sana bir kez daha teşekkür ediyor ve kaçıyorum.Yeni yazılarda, yorumlarda görüşmek üzere…….Hestia^^:):):)

    • Hiç önemli değil blogları gezip yorum yazmayı severim ben :) kıymetlimis hoşmuş ya :D yorumunu yeni gördüğüm için yeni yazıyorum kusura bakma :) umarım görebiliriz böyle yapımlar yeni yazılarını da takip edicem :))

      • :):):)Ne kusuru cnm bende bu aralar giremedim pek geç cevap veriyorum asıl sen kusura bakma.^^Umarım ya bu filmin yeri apayrı.Başka yapımlarda izledim gayet güzellerdi ama bunun gibisine henüz denk gelmedim.:)) Teşekkürler cnm elimden geldiğince iyi bir şekilde yazmaya çalışyorum.^^Bende seni takipteyim. :))

  • Bir Cevap Yazın

